صندلی کارشناسی

صندلی کارشناسی برای افزایش ساعت، کیفیت کاری و حفظ سلامتی کارمندان کاربرد دارد! صندلی کارشناسی باید با توجه به فرم بدن ساخته بشود. صندلی کارمندی باید از استانداردهای طراحی ارگونومی استفاده کند. رعایت این استانداردها باعث ایجاد یک صندلی کارمندی طبی خواهد شد. این صندلی راحتی و بهروری کارمندان را تضمین می‌کند.

صندلی کارشناسی ارگونومیک، از خستگی و دردهای عضلانی _ اسکلتی جلوگیری می‌کند.

صندلی کارشناسی اداری استاندارد، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است. از این جهت شرکت تولیدی صندلی و مبلمان اداری راشن، صندلی کارمندی طبی خود را با 36 ماه ضمانت و 10سال خدمات پس از فروش عرضه و تولید می‌کند.

انواع صندلی کارشناسی

صندلی های کارشناسی در دونوع کلاسیک یا مدرن تولید خواهدشد. صندلی کارشناسی(کارمندی) با رویه چرم یا پارچه حالت کلاسیک دارد. و برای دکوراسیون‌هایی که حالت رسمی دارند مناسب است. و صندلی کارمندی پشت توری برای دکوراسیون مدرن‌تر تولید شده است. این نوع از صندلی کارشناسی با ایجاد گردش هوای مناسب باعث عدم تعریق خواهد شد.

بدانیم که استفاده از صندلی‌های کارشناسی با رویه چرم و پارچه نیز از تعریق جلوگیری می‌کند. اما در صندلی‌های کارشناسی پشت توری به دلیل جریان بهتر هوا تعریق کمتر و راحتی بیشتر ایجاد خواهد شد.

شرکت تولیدی صندلی اداری راشن 24 مدل رویه چرم، 16 مدل پارچه و 24 مدل ترکیب چرم پارچه را در صندلی راحتی کارمندی ارائه می‌دهد. همچنین در صندلی‌های کارمندی راشن از فوم سرد برای راحتی بیشتر استفاده خواهد شد.

نکاتی برای خرید صندلی کارمندی

راحتی و آرامش باید در یک صندلی اداری کارمند رخ بدهد. به همین دلیل در هنگام تهیۀ صندلی اداری کارشناسی به نکات زیر توجه کنید.

  1. خرید صندلی کارمندی ارگونومی و استاندارد
  2. در صورت خرید صندلی چرخدار کارمندی، چرخ‌ها را برای عدم صدا و روان بودن تست کنید.
  3. توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع دسته و راحتی آن
  4. صندلی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد و از سالم بودن جک تنظیم مطمئن شوید.
  5. پیچ تنظیم نیروی عملکرد برای شخصی‌سازی تکیه‌گاه صندلی وجود داشته باشد.
  6. صندلی کارشناسی باید پشتیبانی کامل از حالت S کمر را انجام دهد.
  7. انتخاب صندلی کارشناسی مشبک یا کلاسیک با توجه به دکوراسیون محیط کاری


علاوه بر نکات بالا توجه به نشیمن‌گاه استاندارد، متریال ساخت اسکلت و رویۀ صندلی را فراموش نکنید. بدانیم که فوم سرد دارای دوام و راحتی بیشتر در صندلی‌های اداری است.

خرید صندلی اداری کارمندی از شرکت راشن

هدف تولیدی صندلی و مبلمان اداری راشن، تولید محصولاتی با دوام بالا ، همراه با طراحی زیبا و ارگونومیک و مطابق با استانداردهای تعریف شده است. تمام محصولات صندلی و مبلمان اداری راشن 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. اگر مایل به خرید حضوری هستید، نمایندگان راشن در سراسر کشور آماده خدمت رسانی هستند. و در صورتی که قصد خرید آنلاین دارید، از همین صفحه صندلی کارشناسی خود را انتخاب کنید. همچنین برای دیدن دیگر محصولات ما به بخش محصولات فروشگاه راشن مراجعه کنید.

جهت خرید صندلی اداری حرفه‌ای به کارشناسان ما به شماره 56879721_021 تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین صندلی کارشناسی خود را تهیه کنید.