شرایط و قوانین گارانتی

شرکت راشن با تکیه بر کیفیت ساخت بالا و اعتماد به محصولات خود، خدمات گارانتی و پشتیبانی ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. هدف ما، تضمین آسایش و رضایت بلندمدت مشتریان از خرید محصولات راشن است.

مدت زمان گارانتی

  • تمامی صندلی‌های راشن در صورت استفاده صحیح، دارای ۳۶ ماه گارانتی تعمیر نواقص و اشکالات فنی می‌باشند.

  • جک صندلی‌ها به صورت جداگانه دارای ۱۲ ماه ضمانت عملکرد صحیح هستند.

شرایط ارائه خدمات

  • در تهران، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، کارشناس فنی راشن حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری به محل مشتری اعزام خواهد شد.

  • در صورت نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات، خدمات در محل مشتری انجام می‌گیرد تا کمترین اختلال در روند کاری مشتری ایجاد شود.

  • برای مشتریان شهرستان‌ها، قطعات مورد نیاز جهت تعمیر یا گارانتی از سوی شرکت راشن ارسال می‌شود.

نحوه محاسبه تاریخ گارانتی

  • شروع گارانتی از تاریخ فاکتور خرید رسمی محاسبه می‌شود.

  • در صورت عدم ارائه فاکتور یا اسناد خرید معتبر، تاریخ تولید محصول مبنای شروع گارانتی خواهد بود.

محدوده اعتبار گارانتی

  • گارانتی محصولات فقط در مرزهای جغرافیایی کشور جمهوری اسلامی ایران معتبر است.

خدمات پشتیبانی بلندمدت

  • شرکت راشن متعهد است تا ۱۰ سال از زمان خرید، خدمات پشتیبانی برای تمامی قطعات محصولات خود ارائه دهد.

  • در این مدت، در صورت نیاز به خدمات خارج از شرایط گارانتی، فقط هزینه قطعات و ایاب و ذهاب دریافت می‌شود و اجرت تعمیرات رایگان خواهد بود.

خدمات پس از پایان دوره گارانتی

 

  • پس از اتمام گارانتی و دوره خدمات پشتیبانی رایگان، تمامی هزینه‌ها از جمله قطعات، اجرت تعمیر و ایاب و ذهاب طبق تعرفه رسمی شرکت محاسبه و دریافت می‌شود.