راهنمای خرید صندلی انتظار

راهنمای خرید صندلی انتظار

فهرست مطالب

صندلی انتظار یک گوینده مستقل برای شخصیت برند شماست! صندلی اداری انتظار راجع‌به اهمیت شما به ارباب رجوع سخن می‌گوید. راز موفقیت برند‌های بزرگ توجه به مشتری و بعد کسب سود است. با خرید صندلی انتظار، انتظار دردناک را تبدیل به علاقه به برند خود کنید!

در این محتوا در بلاگ راشن ابتدا، پاسخ سوال صندلی انتظار چیست؟ را می‌خوانید. سپس با انواع صندلی سالن انتظار از لحاظ متریال ساخت و ظرفیت آشنا خواهید شد. در ادامه نکاتی برای انتخاب جنس نشیمن‌گاه و روکش مناسب متوجه خواهید شد. در پایان ریزنکاتی راجع‌به طراحی ارگونومیک و خرید صندلی‌های انتظار می‌خوانید.

با خواندن راهنمای خرید صندلی انتظار تا انتها راز خرید صندلی انتظار مناسب را دریافت می‌کنید! این محتوا به شما برای پیدا کردن بهترین صندلی انتظار کمک می‌کند.

اولین گام راهنمای خرید صندلی انتظار؛ صندلی انتظار چیست؟

صندلی انتظار در واقع نوعی از صندلی اداری است. این صندلی در سالن انتظار یا زمانی که ارباب رجوع باید منتظر انجام کارهایش باشد، کاربرد دارد. صندلی اداری انتظار چند نفره یا تک نفره هستند، برای مثال صندلی انتظار چهار نفره یا سه نفره برای بانک یا بیمارستان کاربرد دارد.

یکی از دردناک‌ترین مسئله‌ها در دنیا، انتظار کشیدن است. حالا ما باید این انتظار را با راحتی ترکیب کنیم. اینجا اهمیت صندلی انتظار را درک می‌کنیم چون نشستن راحت، کمی از درد انتظار را کم می‌کند. شما با انتخاب یک صندلی انتظار راحت و ارگونومیک درد انتظار را به علاقه به برند خود تبدیل می‌کنید.

صندلی انتظار چیست؟

در ادامه برخی از کاربرد‌های صندلی اداری انتظار را متوجه خواهید شد.

  1. صندلی انتظار بیمارستانی
  2. صندلی انتظار برای آرایشگاه
  3. کاربرد صندلی در مکان‌های عمومی و املاک
  4. صندلی سالن انتظار در کلینک زیبایی و مطب‌های خصوصی
  5. سالن انتظار بانک‌ها و سازمان‌های دیگر دولتی
  6. کاربرد در فرودگاه، مترو و راه آهن

یکی از راه‌های خرید مطمئن و به صرفه خرید از شرکت تولیدی است. برای سفارش از تولیدی صندلی انتظار لطفا به صفحه خرید صندلی انتظار مراجعه کنید.

مزایای استفاده از صندلی سالن انتظار

یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از صندلی انتظار اداری، ایجاد حس خوب در مشتریان است. داشتن صندلی‌های ارگونومیک انتظار به طور غیر مستقیم، حتی باعث افزایش مشتریان است. همچنین از خود یک چهره برند خوب در ذهن ارباب رجوع می‌سازید. استفاده نکردن از صندلی اداری انتظار، هزینه‌های پنهان زیادی برای شما دارد.

صندلی انتظار باعث نظم است

برخی دیگر از مزایای استفاده از صندلی اداری انتظار به شرح زیر است.

  1. ایجاد نظم و آرامش برای خود و ارباب رجوع
  2. کاهش آزار انتظار کشیدن برای مشتریان
  3. جابه‌جایی کمتر در صندلی انتظار چند نفره
  4. افزایش غیر مستقیم مشتریان
  5. ترکیب نام برند و احساس راحتی در نشستن
  6. استفاده به بهترین شکل از فضای اداری

صندلی انتظار چیست؟ یکی از ابزارهای ایجاد حس خوب به برند است.

در بخش بعدی با انواع صندلی اداری انتظار آشنا خواهید شد.

انواع صندلی انتظار از ظرفیت تا متریال تولید

صندلی انتظار اداری را با استفاده از جنس و متریال صندلی و ظرفیت آن دسته‌بندی می‌کنیم. صندلی سالن انتظار آهنی، پلاستیکی چرمی یا پارچه‌ای ساخته خواهند شد. البته اکثر صندلی‌های اداری انتظار این روزها در پایه و بدنه از فلز و دیگر بخش‌ها از چرم، پارچه یا پلاستیک استفاده می‌کنند. صندلی‌هایی که با یک متریال ساخته شده استبه دلیل عدم راحتی از بازار تولید حذف شده‌اند.

صندلی اداری انتظار یک گزینه مناسب است اما برخی برای افزایش پرستیژ کار خود از مبل اداری استفاده می‌کنند. مبل اداری در کلینک‌های خصوصی و سالن‌های بزرگ کاربرد دارد. برای خرید مبل اداری با 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش به صفحه مبلمان اداری مراجعه کنید. در این صفحه مبل تک نفره یا پاف مبل، مبل دونفره و میز جلومبلی وجود دارد.

جنس صندلی اداری انتظار؛ انتخاب چرم، پارچه، پلاستیک یا فلز؟

صندلی سالن انتظار فلزی: صندلی انتظار آهنی یکی از مقاوم‌ترین صندلی‌های اداری است. اما این صندلی متداول به هیچ‌وجه راحتی برای مخاطب و ارباب رجوع ایجاد نمی‌کند. این صندلی حتی با جمع کردن دمای محیط باعث آزار است. این صندلی انتظار مشتری برای سلامت نشیمن‌گاه و کمر مناسب نیست.

ترکیب پلاستیک و فلز: صندلی‌های پلاستیکی با پایه فلزی به نسبت صندلی آهنی راحت‌تر است. اما عمر کمتری به نسبت یک صندلی تمام فلزی دارد. البته صندلی‌های پلاستیکی وجود دارد که ترکیب فلز در پایۀ صندلی، پلاستیک در تکیه‌گاه و در قسمت نشیمن‌گاه از فوم سرد استفاده می‌کنند. این صندلی‌های معمولا با تکیه‌گاه مشبک، علاوه بر راحتی عمر زیادی هم دارند.

صندلی انتظار چرمی: یکی از راحت‌ترین صندلی انتظار ادرای، صندلی با روکش چرمی است. این صندلی باید از فوم سرد با روکش چرم استفاده کند. صندلی انتظار چرمی برای محیط‌های کلاسیک کاربرد دارد. روکش چرمی به راحتی تمیز خواهد شد، این مزیت در کنار راحتی این صندلی را مناسب‌ترین صندلی برای سالن انتظار کرده است.

صندلی انتظار پارچه‌ای: صندلی انتظار ترکیب فوم سرد با روکش پارچه است. صندلی سالن انتظار پارچه‌ای کلاسیک است اما به نسبت صندلی چرمی، پاک شدن آسانی ندارد.

یادتان باشد که راز موفقیت برند‌های بزرگ توجه به مشتری و بعد کسب سود است.

ظرفیت صندلی سالن انتظار؛ صندلی انتظار تک نفره و چند نفره

صندلی انتظار اداری معمولا تک نفره، سه یا چهارنفره یا حتی بالاتر از پنج نفره هستند. نوعی دیگری از صندلی‌های انتظار اداری، صندلی ماژولار انتظار است. صندلی ماژولار دارای قطعه‌ای برای اتصال به یکدیگر هستند.

صندلی انتظار چند نفره معمولا برای مکان‌های عمومی و شلوغ، مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال صندلی انتظار چهار نفره یا سه نفره در بانک یا بیمارستان‌ها استفاده خواهد شد.
صندلی‌ انتظار تکی یا نهایتا دو نفره برای کلینک‌های خصوصی و شرکت‌ها کاربرد بیشتری دارد. صندلی انتظار تک نفره در اتاق ریاست یا مطب پزشکان کاربرد دارد. البته برخی از مطب‌ها یا کلینک پزشکی و زیبایی از مبل اداری تک نفره (پاف مبل) یا دو نفره استفاده می‌کنند.

جنس نشیمن‌گاه و روکش صندلی

صندلی انتظار اداری باید از فوم سرد برای راحتی بیشتر مشتریان استفاده کند. فوم سرد علاوه بر راحتی، دوام و عمر بسیار طولانی دارد. این یعنی خرید صندلی اداری انتظار با فوم سرد یک معامله دو سَر سود است. فوم سرد بعد از استفاده در طولانی مدت گود یا نرم نخواهد شد.

برای تشخیص فوم سرد انگشت خود را بر نشمین گاه صندلی طبی یا ارگونومیک فشار دهید. اگر قسمت فشرده شده به حالت اولیه بازگشت از فوم سرد استفاده شده است.

ارگونومی و طراحی راز راحتی در صندلی‌های انتظار

صندلی اداری انتظار باید از طراحی ارگونومیک برای ایجاد راحتی استفاده کنید. طراحی ارگونومیک در صندلی سالن انتظار داشتن دسته، استفاده از فوم سرد و ارتفاع استاندارد صندلی است. ارتفاع استاندارد زمین تا نشیمن‌گاه صندلی ۳۸ تا ۵۵ سانتی‌متر است. این ارتفاع و زاویه ۹۰ درجه در زانو‌ها، باعث عدم خستگی ران و گردش خون مناسب خواهد شد.

عمق نشیمن‌گاه 40 تا 50 سانتی‌متر و طول 42 تا 50 سانتی‌متر استاندارد است. صندلی سالن انتظار باید از کمر و گودی کمر پشتیبانی کند. عرض پشتی 30 تا 48 سانتی‌متر برای این صندلی مناسب است.

برای آشنایی با ویژگی‌های صندلی طبی یا ارگونومیک لطفا به مقاله صندلی طبی یا ارگونومیک چه ویژگی هایی دارد؟ مراجعه کنید.

ریز نکاتی برای خرید بهتر صندلی اداری انتظار

صندلی سالن انتظار با توجه به رنگ و مدل دکوراسیون انتخاب کنید. این کار برای ساختن یک هویت یکچارچه در اداره شما است. خرید صندلی را از تولیدی صندلی انتظار انجام دهید. چون تولیدی‌ها کیفیت و قیمت به‌صرفه را کنار هم ارائه می‌کنند. همچنین در هنگام خرید از وجود ضمانت و خدمات پس از فروش صندلی، اطمینان حاصل کنید.

از کیفیت پایه و استفاده از فوم سرد در صندلی سالن انتظار اطمینان حاصل کنید. حتما قبل از خرید بر روی صندلی بشنید تا راحتی و ارگونومی صندلی را تست کنید. در برخی از مدل‌های صندلی انتظار چند نفره، پیچ تنظیم سفتی پشتی وجود دارد. این پیچ برای راحتی بیشتر در حرکت پشتی و ایجاد زاویه دلخواه در کمر است.

برای خرید صندلی انتظار به صورت حضوری از بهترین مراکز فروش صندلی اداری، لطفا به مقاله مراکز خرید صندلی اداری مراجعه کنید.

خرید صندلی انتظار برای ایجاد یک انتظار خوب

صندلی اداری انتظار یک یار مویرگی برای افزایش مشتری است. اما یک شاهرگ اصلی برای اعتبار و شخصیت برند شما است. صندلی سالن انتظار باید به بهترین شکل انتخاب کنید تا عمر کوتاه در خدمت رسانی نداشته باشد. این صندلی را یک بار با دقت خرید کنید تا چند باره هزینه نکنید. این صندلی اولین برخورد برند شما با مشتریان است پس این صندلی اداری را جدی بگیرید.

در این مقاله نکاتی برای خرید صندلی انتظار خواندید، این نکات برای تجربه خرید بهتر است. صندلی سالن انتظار را از لحاظ متریال، طرفیت، جنس نشیمن‌گاه و روکش بررسی کرده‌اید. همچنین اهمیت استفاده از فوم سرد و طراحی ارگونومیک را متوجه شده‌اید. راهنمای خرید صندلی انتظار برای پیدا کردن بهترین صندلی انتظار است. آیا باز هم سوالی در ذهن دارید؟ لطفا در بخش دیدگاه سوالات و نظرات خود را برای راشن ارسال کنید.

شرکت تولید مبلمان اداری راشن، بر روی تمامی محصولات خود ۳۶ ماه ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند. صندلی انتظار اداری راشن، دارای ۲۴ مدل چرم و ۱۶ مدل پارچه و همچنین ۲۴ مدل چرم و پارچه قابل سفارش است.

در مدل‌های چند نفره صندلی انتظار راشن، پیچ تنظیم راحتی پشتی وجود دارد. همچنین دسته استاندارد یا قابل تنظیم استفاده شده است. همچنین صندلی سالن انتظار مشبک یا مدرن نیز در شرکت راشن تولید خواهد شد. برای مشاوره رایگان و تخصصی برای خرید صندلی از تولیدی صندلی انتظار با قیمت مناسب به صورت کلی و جزئی، لطفا با شماره ۸۸۵۶۱۰۸۲_۰۲۱ تماس بگیرید.

3 پاسخ

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *