مبلمان اداری چیست؛ ریزنکاتی برای، راهنمای خریدمبلمان‌اداری

مبلمان اداری چیست

آیا می‌دانید که مبلمان‌ اداری شما با کارکنان و ارباب رجوع صحبت می‌کند؟ بله درست خواندید، مبلمان‌‌ یا تجهیزات اداری موسسات صحبت می‌کنند! تجهیزات اداری به کارمندان از اهمیت مدیریت به آن‌ها صحبت می‌کند. و برای ارباب رجوع‌ها نیز دربارۀ هویت‌برند و فرهنگ‌سازمانی سخن می‌گوید. در این صفحه در بلاگ راشن با تجهیز اداری آشنا خواهیم شد. همچنین ریزنکاتی برای خرید بهتر بیان می‌کنیم. با خواندن این مقاله علاوه بر آشنایی با تجهیزاداری یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد.

مبلمان اداری چیست؟ از صندلی تا میز و مبل‌اداری

مبلمان‌اداری مجموعه‌ای از تمام وسایل بکار رفته در محیط اداری است. مبلمان‌اداری شامل چیست؟

انواع صندلی مانند صندلی کارشناسی، مدیریتی، کنفرانسی و کانتر جز مبلمان یا تجهیز اداری هستند. همچنین میز مدیریتی یا کارمندی، مبل اداری، میز جلو مبلی، کتابخانه و پارتیشن، جزء تجهیزات اداری هستند.

خرید مبلمان‌اداری استاندارد نوعی سرمایه گذاری در بهروری‌کار و سلامتی کارمندان است.

این وسایل حالت رسمی‌ دارند. همچنین دارای دوام و استحکام بیشتری نسبت به تجهیزات خانگی هستند. تجهیزات اداری کیفیت بالایی در اسکلت (چوبی یا فلزی) دارد. همچنین ظرافت و وزن پایینی دارند.

تجهیزات مبلمان‌اداری تاثیر زیادی در هویت برند، روحیه کارکنان و قضاوت ارباب رجوع دربارۀ اداره یا سازمان شما دارد.در ادامه به توضیح کوتاهی دربارۀ میز و صندلی اداری پرداخته‌ایم.

میزاداری: انواع میز مانند میز مدیریتی، کارشناسی و کارمندی، میز گروهی جزء تجهیز اداری است.

صندلی‌ادرای: یک صندلی اداری باید از اصول ارگونومیک پیروی کند. تا در افزایش سلامت عضلانی_اسکلتی و روحی و همچنین بهروی کارمندان تاثیرگذار باشد.

برای آشنایی با ویژگی‌های صندلی ارگونومیک لطفا به صفحه صندلی ارگونومیک چیست؟ مراجعه کنید.

انواع مبلمان‌اداری کدام است؟

با توجه به حرفه، روحیه و سلیقه کارمندان و ارباب رجوع باید یکی از انواع مبلمان‌اداری را بکار ببریم. چند نوع مبلمان‌اداری وجود دارد؟ دونوع سبک کلاسیک و سبک مدرن.

مبلمان‌اداری کلاسیک چیست؟ مبلمان‌اداری کلاسیک حالت رسمی دارد. و در رویۀ خود از چرم استفاده می‌کند. این نوع از تجهیز اداری وزن و ابعاد بیشتری به نسبت حالت مدرن دارند. مبلمان‌اداری چرمی در دکوراسیون‌های رسمی کاربرد دارد.

ست مبلمان اداری راشن سری 100

 

مبلمان‌اداری مدرن ظرافت و وزن کمتری نسبت به حالت کلاسیک دارد. استفاده از مبلمان مدرن در فضاهای کوچک به دلیل ظرافت و وزن پایین‌تر گزینه مناسبی است.

در صورتی که شما شغل رسمی مانند آموزش دارید، باید از مبلمان‌اداری کلاسیک استفاده کنید. اما اگر شغل شما تکنولوژی محور، استارآپ و کارکنان جوان دارد. مبلمان‌اداری مدرن برای شما گزینه بهتری است. چیدمان مبلمان‌اداری باید با توجه به محیط کاری، کارمندان و مساحت اداره انجام شود.

ست مبلمان اداری راشن سری 300

کاربرد مبلمان یا تجهیز اداری کجاست؟

دراتاق مدیریت جهت اجرای بهترین جلسه، ما از ست مبلمان‌اداری مدیریتی استفاده می‌کنیم. یا در اتاق انتظار برای ارباب رجوع، میز و مبل‌اداری را برای خلق یک انتظار شیرین استفاده خواهیم کرد. همچنین در اتاق غذاخوری مبل و میز جلو مبلی را برای استراحت کارمندان و بازیابی انرژی آنها بکار خواهیم برد.

ریزنکاتی برای خرید مبلمان‌اداری را بدانیم

در این قسمت به صورت خلاصه نکاتی برای راهنمای خرید مبلمان‌اداری خواهید خواهند.

با توجه به دکوراسیون و سبک اداره خود یکی از مبلمان‌اداری کلاسیک یا مدرن را انتخاب کنید. کیفیت را فدای قیمت نکنید. مبلمان‌اداری باید قیمت مناسب و کیفیت را به شما ارائه دهد. تجهیزاداری باید استاندارد و ارگونومیک باشد. تا سلامت روانی، جسمی و بهروی کارمندان را تضمین کند.

سلامت کارمندان الویت ما در مبلمان‌اداری ارگونومیک است.

ست مبلمان‌اداری را از شرکت‌های تولیدکننده معتبر خرید کنید. حتما از دریافت ضمانت و خدمات پس از فروش مطمئن بشوید.

با توجه به هویت برند و رنگ دکوراسیون اقدام به خرید کنید. مبلمان چرم اداری راحت‌تر از حالت پارچه‌ای تمیز خواهد شد. و مبلمان مدرن وزن کمتری نسبت به حالت کلاسیک دارد. تجهیز اداری مدرن ابعاد کوچک‌تر و ظرافت بیشتری به نسبت مبلمان کلاسیک دارد.

درآخرین نکته نیز، خرید مبلمان‌اداری دست‌دوم را توصیه نمی‌کنیم. بهترین گزینه خرید از تولیدی مبلمان‌اداری است.

مبلمان‌اداری از کجا بخرم؟

برای خرید میز و مبلمان‌اداری مراجعه به مبلمان‌اداری حسن آباد و بازار مبل دلاوران را پیشنهاد می‌کنیم. این دو مکان بورس مبلمان‌اداری در ایران هستند. اما خرید آنلاین برای دوری از ترافیک و شرایط سرسام‌آور خیابان را به شما توصیه می‌کنیم.

راشن تولیدکننده مبلمان‌اداری است. مزیت مبلمان‌اداری راشن، داشتن نمایندگان فروش حضوری در سراسر کشور است. همچنین شما می‌توانید به صورت عمده از وب‌سایت راشن برای اداره خود، محصولات ما را به صورت آنلاین سفارش دهید.

برای مشاهده لیست نمایندگان مبلمان راشن در سراسر کشور، وارد صفحه نمایندگان شوید.

24 مدل و رنگ چرم، 16مدل پارچه برای انتخاب وجود دارد. به کمک 24 مدل رویۀ چرم و پارچه (ترکیب چرم و پارچه) مبلمان‌اداری خاص را در اداره استفاده خواهید کرد. ما سعی می‌کنیم که بهترین برند مبلمان‌اداری برای شما باشیم، از این جهت برای تمام محصولات راشن 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم.

این گارانتی برای تضمین کیفیت و ارائۀ بهترین مبلمان‌اداری به شما مشتری عزیز انجام شده‌است.

خرید مبلمان‌اداری و یا یک ست کامل اداری

با خواندن این محتوا متوجه شدیم که تجهیز یا مبلمان‌اداری چیست؟ همچنین به ریزنکاتی برای خرید بهتر، آگاهی پیدا کردیم. با کاربرد مبلمان‌اداری آشنا شدیم. همچنین دانستیم که تجهیزاداری تاثیر زیادی در روحیات کارمندان و هویت‌برند شما دارد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ آیا از تاثیرات دیگر تجهیز اداری آگاهی دارید؟ سوالی راجع‌به این موضوع در ذهن خود دارید؟ از چه نکته‌ای در این مقاله لذت بردید؟ لطفا در بخش کامنت‌ها پیشنهادات و سوالات خود را برای ما بنوسید.

برای خرید کمد، بوفه، میز و صندلی‌اداری و ست مبلمان‌اداری لطفا به بخش محصولات مراجعه کنید. برای خرید از راشن به مراکز فروش مبلمان‌اداری در تهران یا سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین اگر قصد خریدکلی برای اداره خود را دارید، به صورت آنلاین از سایت راشن خرید کنید. همچنین برای مشاوره با شماره ۵۶۸۷۹۷۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *