راهنمای خرید صندلی اداری

راهنمای خرید صندلی اداری

آیا می‌دانید کارمندان تقریبا 160 ساعت در یک ماه را باید بر روی صندلی اداره بنشینند؟ این یعنی به صورت میانگین، 80 روز از یک سال عمر خود را روی صندلی اداره سپری می‌کنند! احتمالا خرید صندلی اداری با قیمت مناسب، کیفیت و استاندارد جهانی برای شما اهمیت دارد. در مقاله راهنمای خرید صندلی اداری، با انواع صندلی‌های اداری مانند صندلی کارشناسی، مدیریتی، کنفرانسی و صندلی کانتر و همچنین صندلی انتظار آشنا خواهید شد.

علاوه بر آشنایی با انواع صندلی اداری، در این مقاله در بلاگ راشن، نکاتی برای انتخاب راحت صندلی اداری بیان می‌کنیم. انتخاب صندلی اداری را براساس نیاز و محیط اداره یا نیاز هویتی(سبک دکوراسیون) را بررسی خواهیم کرد. آیا شما از تاثیر صندلی‌های ارگونومیک بر روی سلامتی و افزایش بهروری کارمندان خبر دارید؟ آیا از تفاوت بین انواع صندلی های اداری و کاربرد هریک آگاهی دارید؟ با خواندن این مقاله علاوه بر آشنایی با صندلی‌های اداری یک انتخاب آگاهانه خواهید داشت. تا خرید صندلی اداری ارزان و استاندارد را تجربه کنید.

درقسمت بعدی با انواع صندلی‌های اداری آشنا خواهیم شد. همچنین ریزنکاتی برای خرید بهتر بیان می‌کنیم.

راهنمای خرید و شناخت انواع صندلی اداری

قبل از تهیه صندلی اداری باید به بررسی واحد یا دپارتمان‌ها بپردازیم. نوع صندلی مورد نیاز را تعیین کنیم. همچنین فضای قرارگرفتن صندلی، سبک دکوراسیون و دمای محیطی را بررسی کنیم.

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید صندلی اداری، به انواع صندلی‌های اداری اشاره خواهیم کرد، همچنین نکات خرید هر کدام از مدل‌ها را بیان می‌کنیم.

صندلی مدیریتی؛ خاص و چشم نواز

صندلی‌های مدیریتی ظاهری خاص و لاکچری دارند. این نوع از صندلی‌های اداری بزرگ و سنگین وزن هستند. صندلی مدیریتی راحت‌ترین صندلی اداری است. در هنگام خرید صندلی مدیریتی به وزن صندلی و متریال ساخت آن توجه کنید.
راهنمای خرید صندلی مدیریتی

تفاوت بین صندلی کارشناسی و مدیریتی در پشتی بزرگ‌تر یا داشتن پشتیبان گردنی، در صندلی اداری مدل مدیریتی است. صندلی‌های مدیریتی دارای مدل توری، پارچه و همچنین پارچه و چرم است.

جهت انتخاب و خرید صندلی مدیریتی استاندارد و ارگونومیک لطفا به صفحه صندلی مدیریتی مراجعه کنید. محصول صندلی مدیریتی راشن 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش دارد. همچنین قابلیت سفارش صندلی مدیریتی تا 50 رنگ را دارید.

صندلی کارشناسی؛ ضامن سلامتی و بهروری متخصصین

صندلی کارشناسی کاملا بر اساس اصول ارگونومیک طراحی خواهد شد. این نوع از صندلی‌های اداری دارای پشتیبان کمری است. صندلی‌های کارشناسی در بیشتر مدل‌ها پشتیبان گردنی ندارند. درهنگام خرید صندلی کارشناسی به کیفیت چرخ‌ها دقت کنید. همچنین باید قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی و دسته‌ها را داشته باشد.

راهنمای خرید صندلی کارشناسی

چرخ‌های صندلی کارشناسی باید بی‌صدا و روان باشد، تا در هنگام حرکت برای دیگر کارمندان ایجاد آزار نکند. همچنین از مرغوب بودن جک ارتفاع اطمینان حاصل کنید.

صندلی کنفرانسی؛ تجربه جلسه‌ای بدون خستگی

صندلی‌های کنفرانسی برای اتاق جلسات است. معمولا صندلی اداری از نوع کنفرانسی دارای پایه ثابت هستند. اما مدل‌هایی با چرخ نیز وجود دارد. یکی از مهم‌ترین نکات خرید صندلی اداری مدل کنفرانسی جنس رویه صندلی است. به دلیل طولانی بودن ساعات جلسات، رویه صندلی باید با دوام باشد تا از خستگی و کمردرد جلوگیری کند. فوم سرد برای رویه صندلی کنفرانسی مناسب است. درهنگام خرید حتما از کیفیت پایه‌ها صندلی اطمینان حاصل کنید.

راهنمای خرید صندلی کنفرانسی

داشتن دسته برای صندلی کنفرانسی الزامی است. در برخی مدل‌ها این دسته قابل تنظیم است. صندلی اداری کنفرانسی باید با اصول ارگونومی تولید شوند. اگر در اتاق جلسات خود احساس گرما می‌کنید، از صندلی‌های کنفرانسی مشبک استفاده کنید.

صندلی کانتر

صندلی‌های کانتر پایه ثابت و دارای جک تنظیم‌کننده ارتفاع هستند. ارتفاع صندلی کانتر 40 تا 80 سانتی متر است. صندلی‌های کانتر معمولا بدون پشتی کمری عرضه خواهندشد. اما برخی از مدل‌های صندلی کانتر پشتی بسیار کوتاه دارند. صندلی‌های کانتر دارای محلی برای قرارگیری پا نیز هستند. نکته‌ای که باید درهنگام خرید این نوع از صندلی توجه کنید، کیفیت جک صندلی است. همچنین تعادل صندلی کانتر بسیار مهم است. این صندلی در بانک‌ و آزمایشگاه‌ها یا حتی لابی اداره کاربرد دارد.

صندلی انتظار

صندلی‌های انتظار از قرارگرفتن چند صندلی در کنار هم ساخته خواهند شد. این نوع از صندلی‌های اداری پایه ثابت هستند. البته صندلی‌های انتظار تک نفره نیز وجود دارد. صندلی‌ انتظار در دو مدل یکپارچه و مشبک تولید شده است. هنگام خرید به کیفیت رویه صندلی و همچنین استحکام پایه‌ها توجه کنید.

راهنمای خرید صندلی انتظار

یک پیشنهاد، برای قسمت انتظار اداره خود از مبلمان اداری استفاده کنید. این کار باعث دکوراسیون زیباتر در محیط اداره یا شرکت خواهد شد.

درقسمت بعدی به صورت مختصر راجع به صندلی اداری متناسب محیط مدرن یا کلاسیک صحبت خواهیم کرد. لطفا خواندن را ادامه دهید.

خرید صندلی اداری برای فضای مدرن یا کلاسیک

آیا می‌دانید فضای اداره بر روی روحیه کارمندان و بهروری کاری آنها تاثیر مستقیم دارد؟ از این جهت انتخاب صحیح دکوراسیون اهمیت دارد. صندلی اداری کلاسیک از متریال خاص استفاده می‌کند، این متریال باعث ایجاد محصولی لوکس و لاکچری خواهدشد. در مقابل صندلی اداری مدرن از سبکی نو و تازه بهره می‌گیرد. برای مثال صندلی های مشبک جز صندلی‌های اداری مدرن به حساب می‌آید.

اگر فضای اداره شما مساحتی کمتر از 100 مترمربع دارد، دکوراسیون و صندلی مدرن بهتر است. چرا که فضای بازتری در سبک مدرن داریم. همچنین صندلی‌های کلاسیک به نسبت مدرن به دلیل متریال ساخت، قیمت بیشتری دارند. البته به دلیل داشتن طیف سلیقه‌ای متفاوت کارمندان بهتر است، تلفیق دکوراسیون و صندلی‌های کلاسیک و مدرن را استفاده کنیم.

در قسمت بعدی راجب تاثیر طراحی ارگونومیک در سلامت و بهروری کارمندان صحبت می‌کنیم.

خرید سلامتی و بازدهی با صندلی اداری ارگونومیک

صندلی‌های اداری باید با طراحی ارگونومیک تولید و خرید شوند. طراحی ارگونومی باعث حفظ حالت S کمر خواهدشد. صندلی ارگونومیک از حالت طبیعی اسکلتی بدن حفاظت می‌کند. خرید صندلی اداری ارگونومی باعث افزایش کارایی و بازدهی کارکنان خواهدشد. علاوه بر افزایش راندمان سلامت عضلانی _اسکلتی کارمندان حفظ خواهدشد. خرید صندلی ارگونومیک علاوه بر افزایش سلامت جسمی، سلامت روحی را هم حفظ می‌کند. صندلی با طراحی ارگونومی از عدم تمرکز و نداشتن رضایت شغلی جلوگیری می‌کند.

راهنمای خرید صندلی ارگونومی

صندلی ارگونومیک باعث افزایش بازدهی‌کاری و راندمان کارکنان خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با طراحی ارگونومیک، نکات خرید و تاثیر آن در سلامتی به مقاله صندلی ارگونومیک چیست؟ مراجعه کنید.

جهت خرید صندلی اداری ارزان و استاندارد، قسمت بعدی را مطالعه کنید.

خرید صندلی اداری از تولیدی راشن

تولیدی مبلمان و صندلی اداری راشن، با تجربه 23 سال و به کمک دانش روز دنیا، اقدام به تولید محصولات باکیفیت جهانی کرده است. جهت خرید صندلی اداری ارزان به نمایندگی حضوری راشن در حسن آباد تهران مراجعه کنید، یا به صورت آنلاین از فروشگاه آنلاین راشن صندلی‌های ارگونومی و مبلمان اداری را تهیه کنید.

افتخارات برند راشن

هدف راشن ارائه محصولاتی با دوام، باکیفیت و ارگونومی است. از این جهت 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز ارائه خواهدشد. در فروشگاه آنلاین راشن امکان انتخاب روکش چرم، پارچه، چرم و پارچه با تنوع رنگ 50 عدد امکان پذیر است.

راهنمای جامع خرید صندلی اداری

در مقاله راهنمای خرید صندلی اداری، با انواع صندلی‌های اداری آشنا شده‌ایم. نکات خرید هر کدام از مدل‌های صندلی اداری را بررسی کردیم. از تاثیر ارگونومی و تاثیر دکوراسیون و فضای اداره بر روی سلامتی جسمی و روحی کارمندان آگاهی پیدا کردیم. طبق قول خود در ابتدای مقاله شما را برای خرید، انتخاب استاندارد و ارزان راهنمایی کردیم. در این مقاله در بلاگ راشن از چه نکاتی لذت برده‌اید؟ یا چه نکاتی یادگرفته‌اید؟ لطفا در بخش دیدگاه آن را برای ما ارسال کنید. همچنین انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما در بخش دیدگاه همین مقاله به یادگار بگذارید. ما از ارتباط با شما لذت خواهیم برد.

شرکت راشن سعی دارد تا محصولات خود را با استاندارد جهانی و طراحی ارگونومیک تولید کند. جهت ارتباط با کارشناسان شرکت راشن با شماره تماس 02156879721 ارتباط برقرار کنید و یا در چت آنلاین صحبت کنید. همچنین جهت اطلاع از نمایندگان حضوری راشن به صفحه نمایندگان فروشگاه راشن مراجعه کنید. لطفا از بخش محصولات از تولیدات شرکت راشن دیدن فرمایید.

6 پاسخ

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *