آیا به دنبال بهترین نیم ست اداری هستید؟ خب در مقاله درستی هستید، راهنمای خرید نیم ست اداری برای شما نوشته شده تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید!
اینجا در بلاگ راشن از چیستی نیم ست اداری تا انواع آن و تمام نکات خرید نیم ست به همراه کاربرد این مجموعه مبل اداری را در یاد میگیرید، تنها کافیست این مقاله را بخوانید!
پس از خواندن این مقاله خرید نیم ست اداری از خوردن آب هم سادهتر است!
چیستی نیم ست اداری، اولین گام راهنمای خرید نیم ست اداری
نیم ست اداری چیست؟ در سادهترین تعریف منظور از نیم ست مبلمان اداری یک مبل دو نفره، دو مبل تک نفره و یک میز کوچک (میز عسلی یا میز جلو مبلی) است که مجموعهای کوچک از مبلمان اداری را تشکیل میدهند.
نیم ست اداری به واسطه طراحی جمع و جور و کارآمد خود، انتخابی مناسب برای فضاهای اداری کوچک به شمار میرود. این نوع مبلمان ضمن ایجاد فضایی زیبا و رسمی بر راحتی کارکنان و مراجعه کنندگان تاثیر مستقیمی میگذارد.
نیم ست اداری مختص فضاهای کوچک نیست اما در این فضاها بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.
راشن به صورت کلی و تکی در سبک مدرن و کلاسیک با تنوع بالا در روکش، آماده بهینه سازی محیط کار شما است. برای خرید مبلمان اداری یا نیم ست به صفحه مبلمان اداری مراجعه کنید یا با شماره ۵۶۸۷۹۷۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
انواع نیم ست اداری
نیم ستهای اداری در انواع مختلفی طراحی و تولید میشوند که هر کدام ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. در کل نیم ست مبلمان اداری به دو دسته (نیم ست اداری کلاسیک) و (نیم ست اداری مدرن) تقسیم میشوند.
1_ نیم ست مبلمان اداری کلاسیک: همانطور که با واژه کلاسیک آشنا هستید مبلمان اداری کلاسیک بر خلاف مبلمان مدرن، فضایی سنگین و طراحی تاریخمند (سنتی گونه) به فضا میدهند. در واقع نیم ست اداری کلاسیک معمولا با ترکیبی از رنگهای تیره و جزئیات بیشتر نسبت به نیم ست مدرن همراه است. در کل اگر به دنبال ایجاد فضایی سنگین و رسمی هستید که از طراحیهای مدرن به دور باشد مبلمان کلاسیک انتخابی مناسب برای شماست.
2_ نیم ست مبلمان اداری مدرن: مبلمان اداری مدرن برخلاف مبلمان اداری کلاسیک فضایی مدرن و ساده ایجاد میکنند. این نیم ست اداری به واسطه طراحی ساده و تمیز و به دور از جزئیات گیج کننده، فضایی آرام و دلپذیر برای محیط اداری ایجاد میکند.
نیم ست مدرن معمولا از رنگهای ملایم و یکپارچه بهره میبرد که به ساخت فضایی یک دست با ترکیب رنگی دلنشین کمک کننده است. و امّا راحتی! در واقع مبلمان اداری مدرن نسبت به مبلمان کلاسیک از راحتی بیشتری برخوردارند و به مراجعه کنندگان حس راحتی بیشتری ارائه میکنند.
در کل نیم ست اداری کلاسیک فضایی رسمی و مجلل برای محیط شما به ارمغان میآورد. این در حالی است که نیم ست مدرن فضایی راحت برای مراجعه کنندگان میسازد.
نکات خرید نیم ست اداری، 7 نکته در خرید نیم ست اداری
همانطور که میدانید توجه به نکات خرید محصول، اصلیترین، اصل در خرید است. نیم ست اداری نیز از این قاعده مستثنا نیست. خرید نیمست اداری نیازمند توجه به نکات مختلفی است تا مناسبترین انتخاب را برای محیط کار شما به ارمغان بیاورد. در ادامه نکات مهمی را که به شما در خرید نیم ست اداری کمک میکنند بررّسی میکنیم:
- اندازه و ابعاد
- رنگ و طراحی
- مواد و کیفیت
- ارگونومی
- قیمت و بودجه
- نظرات و بررسیها
- گارانتی و خدمات پس از فروش
نگران نباشید در ادامه با تمام این موارد به طور کامل آشنا میشویم! اگر به دنبال علاوه بر نیم ست به دنبال خرید مبلمان اداری هستید، خواندن راهنمای خرید مبلمان اداری به شما کمک میکند.
1_ اندازه و ابعاد نیم ست اداری
یکی از نکات مهم در خرید و حتی قبل از خرید مبلمان نیم ست اداری بررّسی اندازه و ابعادها است.
محیط کار: شما قبل از خرید مبلمان اداری ابتدا باید محیطی که قرار است مبلمان در آن قرار گیرد را برّرسی کنید. این بدان معناست که شما باید فضاها را در انتخاب نیم ست در نظر بگیرید و مطمئن شوید که نیم ست در فضای انتخابی شما بدون مزاحمت جا میشود. یا مثلا اگر ابعاد و فضای کاری شما کوچک است پیشنهاد میکنیم از نیم ست اداری مدرن استفاده کنید. چرا که ضمن جمع و جور بودن نسبت به نیم ست کلاسیک جلوه محیط را در فضای کوچکتر خراب نمیکند.
پیکربندی نیمست: علاوه بر برّرسی فضا شما باید ابعاد و پیکربندی نیم ست را در نظر بگیرید. ما میدانیم که نیمستها از یک مبل دو نفره و دو مبل تک نفره تشکیل میشوند که معمولاً از میز کوچکی هم برخوردارند. شما باید توجه کنید که طراحی نیمست به گونهای نباشد که فضای کوچک شما را محدود کند. و یا اگر فضای بزرگی برای محیط اداری خود دارید، پیشنهاد میشود از مبلمانی با طراحی حجیم استفاده کنید که به فضای شما جلوه بهتری بدهد.
بیشتر بخوانید: مقاله انتخاب پارچه مبل اداری، مقالهای برای انتخاب روکش مبل اداری است.
2_رنگ و طراحی نیم ست اداری
رنگ و طراحی نیم ست تاثیری مستقیم بر جلوه محیط کاری شما و رضایت کاربران دارد، پس به آن توجه کنید!
هماهنگی با دکوراسیون: رنگ نیم ست انتخابی شما باید با سبک و رنگ دکوراسیون شما هماهنگ باشد. هماهنگی رنگ و طراحی با دکوراسیون ضمن ایجاد محیطی زیبا و دلنشین برای شما، فضایی راحت و جذاب برای کارمندان و مراجعان ایجاد میکند. پیشنهاد ما انتخاب رنگهای خنثی و ملایم است. البته که تضاد رنگی، متفاوت بودن رنگ نیم ست با محیط هم میتواند جذاب باشد، برای مثال نیم ست تیره در محیطی با رنگ و فضای روشن مناسب است.
طرح و الگو: طرح الگوی نیم ست هم کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. پیشنهاد ما استفاده از نیم ست تک رنگ و ساده است چرا که نیم ستهای اینگونه دیر تر از مُد میافتند و شما را خسته نمیکنند. شما میتوانید هنگام خرید به این موارد نیز توجه کنید.
3_مواد و کیفیت نیم ست اداری
مهمترین اصل در خرید نیم ست اداری برّرسی کیفیت آن است. به یاد داشته باشید که بهترین کیفیت را انتخاب کنید.
مواد و ساخت: مطمئن شوید نیم ست از مواد با کیفیت تشکیل شده باشد. جنس چوب را جویا شوید و از فوم تشکیل دهنده آن بپرسید که تاثیر مستقیمی بر راحتی و دوام مبلمان دارد، همچنین پارچه را از یاد نبرید. ما پیشنهاد میکنیم از مبلمانی با فوم سخت (فوم سرد) استفاده کنید که ضمن دوام بالا برای محیط اداری مناسبتر است.
برای آشنایی بیشتر با فوم سرد، کاربرد و انواع فوم سرد مقاله فوم سرد چیست را بخوانید.
دوام: اهمیت مقاومت نیم ست اداری در دوام و ماندگاری آن از دیگر نکات خرید در موضوع راهنمایی خرید نیم ست اداری است.
4_ارگونومی نیم ست اداری
منظور از ارگونومی بودن نیم ست مطابقت طراحی آن با راحتی کاربران است که از دیگر نکاتی است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود.
راحتی و پشتیبانی: به یاد داشته باشید که راحتی و پشتیبانی نیم ست از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید از ارگونومی بودن طراحی آن و مطابقتش با راحتی کاربر اطمینان حاصل کنید.
5_قیمت و بودجه نیم ست اداری
نیم ست اداری نیز مانند همه محصولات به واسطه تنوع در نوع و کیفیت با طراحیهای مختلف و در قیمتهای متنوع در بازار موجود است. حتما توجه داشته باشید قبل از خرید، قیمتهای مختلف را برّرسی و فروشگاهها و برندهای متنوع را مقایسه کنید. توجه داشته باشید قیمت بالا همیشه به منزله کیفیت بالا نیست!
6_گارانتی و خدمات پس از فروش نیم ست اداری
گارانتی محصول نشان دهنده کیفیت آن و اعتبار برند آن است. حتماً قبل از خرید نیم ست مبلمان اداری از گارانتی داشتن و مدت زمان گارنتی آن مطمئن شوید. همچنین اطلاعاتی درباره خدمات پس از فروش از جمله تعمیر، نگهداری و پشتیبانی پس از فروش آن بدست آورید.
7_نظرات و برّرسیهای نیم ست اداری
یکی از موضوعاتی که میتواند به شما در خرید نیم ست اداری کمک کند برّرسی نظرات و بازخورد سایر مصرف کنندگان است. شما میتوانید از تجربه سایر خریداران برای داشتن خریدی مناسب استفاده کنید.
کاربردهای نیم ست اداری
نیم ستهای اداری به عنوان یکی از اجزای مهم مبلمان اداری کاربردها و مزایای خاص خود را دارند که در بهبود عملکرد اداری و فضای کار تاثیرگذارند. از کاربردهای این نیم ست میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
محیط ملاقات و گفتگو: ایجاد فضایی برای برگزاری جلسات غیررسمی، گفتگوهای تیمی و مشاورهها که به راحتی و در فضایی دوستانه انجام شود.
تقسیمبندی فضا: کمک به تقسیمبندی فضاهای کاری به ویژه در محیطهای باز که میتواند به افراد این امکان را بدهد تا در فضایی خصوصیتر با هم کار کنند.
فضای استراحت: با نیم ست فراهم کردن محلی برای استراحت، آرامش و رفع خستگی کارکنان در میان کارهای روزمره آسانتر است.
محل کار تیمی: ایجاد فضایی برای کار گروهی و همکاری که افراد بتوانند به راحتی دور یکدیگر جمع شوند و ایدهها را تبادل کنند.
استفاده چند منظوره: اسن نوع مبلمان قابل استفاده در مقاصد مختلف از جمله برگزاری جلسات، مصاحبهها و کارهای اداری است.
راهنمای خرید نیم ست اداری
همانطور که قول دادیم دیگر هیچ سوالی راجعبه خرید نیم ست اداری باقی نمانده است. از چیستی نیم ست تا انواع کلاسیک و مدرن آن را شناختیم. نکات خرید آن را در بر گرفتیم و کاربردهایش را شناختیم. حال نوبت شماست که با خرید و انتخاب مناسب خود علاوه بر ساختن محیط اداری دلخواهتان به کار این مقاله نیز پایان دهید.
یادتان نرود مهمترین اصل در خرید نیم ست اداری کیفیت آن است. کیفیت 50% ماجرا و شما 50% درصد باقی مانده هستید. به نکات خرید توجه کنید!
اگر باز هم راجعبه راهنمای خرید نیم ست اداری سوال یا نظری دارید، لطفا در بخش دیدگاه نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال کنید.
اگر قصد خرید کلی مبلمان اداری یا نیم ست اداری را دارید، به صورت آنلاین یا با شماره 88561082_021 از سایت راشن خرید کنید. تمام محصولات راشن، 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند.
در فروشگاه راشن در بخش مبلمان اداری در دو مدل روکش چرمی و پارچهای با تنوع رنگ بالا برای انتخاب شما وجود دارد.