صندلی گیمینگ یا صندلی کامپیوتر؟

صندلی گیمینگ یا صندلی کامپیوتر؟

فهرست مطالب

صندلی گیمینگ یا صندلی کامپیوتر؛ حرفه‌ای اما گران قیمت و تجملی یا به صرفه اقتصادی با امکانات مفید، کدام را انتخاب کنیم؟ 2 راهی انتخاب صندلی اداری یا صندلی گیم با خواندن این محتوا تمام کنید.

در این محتوا بلاگ راشن، بررسی تفاوت صندلی گیم و صندلی کامپیوتر را می‌خوانید. در ابتدا پاسخ صندلی گیمینگ چیست؟ را متوجه خواهید شد. سپس ویژگی‌ های صندلی گیم و چیستی صندلی کامپیوتر را می‌خوانید. در پایان با دو تعریف از صندلی مدیریتی و کارمندی و همچنین تفاوت‌های صندلی گیم و صندلی ادرای آشنا خواهید شد.

این مقاله یک نگاه منطقی به تفاوت صندلی کامپیوتر و صندلی گیم است. با خواندن این قِصه از غُصه انتخاب اشتباه جلوگیری می‌کنید.

صندلی گیمینگ چیست؟ صندلی با طراحی فوق حرفه‌ای

صندلی گیمینگ صندلی‌های با پشتی بلند و شبیه به صندلی رانندگان مسابقه ماشین‌رانی است. این صندلی‌ها از طراحی خاص برای انتقال حس گیمینگ استفاده می‌کنند. پشتی بالدار، طراحی مدرن و ابعاد بزرگ برخی از ویژگی‌های ظاهری صندلی‌های گیمینگ است. اکثر صندلی‌‌های گیمینگ بالشتک‌های قابل تنظیم و تعویض در قسمت گردن و کمر دارند.

صندلی‌های گیمینگ برای راحتی هرچه بیشتر گیمرها طراحی شده است. اما باید بدانید که گاهی صندلی‌های گیمینگ به دلیل طراحی سطلی در نشیمن‌گاه، خود باعث عدم راحتی هستند. همان‌طور که گفتیم صندلی‌ گیم شبیه صندلی ماشین هستند و در برخی از مدل‌ها، بخش نشیمن‌گاه انحنایی به سمت بالا دارد. این انحنا باعث اذیت و عدم راحتی در زانوها خواهد شد.

برخی از ویژگی های صندلی گیمینگ به شرح زیر است.

پشتی قابل تنظیم 135 تا 180 درجه

بالشتک قابل تعویض در قسمت کمر و گردن

ارگونومی بیشتر در صندلی گیمینگ گران قیمت

طراحی حرفه‌ای و مدرن مناسب رده سنی نوجوان و جوان‌ها

در مدل‌های گران قیمت استفاده از موتور ویبره، نورپردازی RGB و اسپیکر

بررسی قیمت صندلی گیمینگ و صندلی اداری

قیمت صندلی گیمینگ به نسبت صندلی ادرای بالاتر است. قیمت صندلی گیمینگ از 5 یا 6 میلیون به بالا شروع خواهد شد. البته شاید شما صندلی گیم با قیمت 4 میلیون را پیدا کنید اما این مدلی از فوم گرم استفاده می‌کند. خرید صندلی گیمینگ در این بازه قیمتی تمام امکانات صندلی گیم را به شما ارائه نمی‌دهد. در بازه قیمت 4 میلیون گزینه بهتر استفاده از صندلی کامپیوتر و اداری است.

قیمت صندلی اداری از 3 الی 4 میلیون شروع خواهد شد. اگر به دنبال یک صندلی مدرن هستید، صندلی کامپیوتر مشبک را امتحان کنید.

با بررسی بازار و صندلی‌های گیم باید بگوییم عدد منطقی برای دریافت امکانات صندلی گیم و نه تنها طراحی، حدود 10 الی 20 میلیون به بالا است.

صندلی کامپیوتر چیست؟ صندلی اداری ارگونومیک اما ارزان‌تر

صندلی کامپیوتر در واقع همان صندلی اداری است. صندلی کامپیوتر در واقع یک حُقه بازار به شما است. چون صندلی مدیریتی و صندلی کارشناسی را به عنوان صندلی کامپیوتر به فروش می‌رسانند. خرید صندلی کامپیوتر در واقع یک گزینه به صرفه اما ارگونومیک به نسبت صندلی گیم است.

در برخی از موارد صندلی کامپیوتر نسبت به صندلی گیم حتی با ارزش‌تر است. شما با قیمت 4 تا 6 میلیون به راحتی یک صندلی مدیریت، با طراحی مدرن و بسیار ارگونومیک خرید می‌کنید. اگر طراحی متفاوت صندلی گیم برای شما اهمیتی ندارد، انتخاب به صرفه حتی ارگونومیک‌تر، خرید صندلی کامپیوتر است. چون صندلی گیم پایین‌تر از 10 میلیون معمولا چیز زیادی برای شما جزء طراحی متفاوت ندارند!

اما خرید صندلی کامپیوتر چه نکاتی دارد؟ رعایت چه نکاتی، باعث خرید صندلی کامپیوتر ارگونومیک خواهد شد؟ جواب این سوالات در مقاله راهنمای خرید صندلی کامپیوتر برای شما آماده است.

در بخش بعدی با صندلی مدیریتی و صندلی کارشناسی آشنا خواهیم شد.

صندلی مدیریتی چیست؟ ارگونومیک‌ترین صندلی اداری

صندلی مدیریتی یکی از راحت‌ترین صندلی‌های ادرای است. صندلی اداری مدیریت دارای پشتی بلند و جای استراحت سر و گردن است. صندلی مدیریتی طبی در دو مدل کلاسیک همراه با چرم، پارچه، ترکیب چرم پارچه و مدرن با پشت توری تولید خواهد شد. صندلی مدیریت مشبک دارای هدرست و در مدل‌های پارچه‌ای و چرمی پشتی بلند کار هدرست را می‌کند. صندلی مدیریتی به دلیل راحتی بالا به عنوان صندلی کامپیوتر و جایگزین صندلی گیم، بیشتر استفاده دارد.

برای خرید صندلی مدیریتی و انواع صندلی اداری ارگونومیک با ضمانت 36 ماه، لطفا به صفحه خرید صندلی مدیریتی مراجعه کنید.

صندلی کارشناسی یا کارمندی چیست؟ صرفه اقتصادی در کنار راحتی

صندلی کارشناسی یک گزینه بسیار به‌صرفه برای اداره‌ها و به عنوان صندلی کامپیوتر است. صندلی کارمندی از ابعاد کوچک، طراحی ساده و مینیمال استفاده می‌کند. وزن این صندلی به نسبت صندلی گیم و صندلی مدیریتی سبک‌تر است. صندلی کارشناسی طبی در حالت مدرن پشت توری و در حالت کلاسیک چرم، پارچه یا چرم پارچه است. صندلی کارشناسی ارگونومیک بدون جایگاه سر و گردن (هدرست) تولید خواهد شد. در طراحی صندلی کارمندی از اصول ارگونومی استفاده شده است.

بنظر شما صندلی کارمندی با صندلی مدیریتی چه تفاوت‌های دارد؟ برای دانستن این تفاوت لطفا به مقالۀ مقایسه صندلی مدیریتی با کارمندی مراجعه کنید.

تفاوت صندلی گیمینگ و صندلی کامپیوتر؛ حرفه‌ای یا به صرفه اقتصادی

اولین تفاوت صندلی گیمینگ با صندلی کامپیوتر در طراحی حرفه‌ای صندلی گیم است. برخی از افراد به دلیل اینکه فکر می‌کنند، صندلی اداری از طراحی متنوع برخوردار نیست، به سمت خرید صندلی گیمینگ می‌روند. اما این اصلا درست نیست برای مثال شرکت تولیدی صندلی اداری راشن، ۲۴ مدل چرم، ۱۶ مدل پارچه و همچنین ۲۴ مدل چرم و پارچه برای صندلی اداری خود در نظر دارد. همچنین مدل مشبک و مدرن برای انواع صندلی اداری موجود است.

پشتی صندلی‌های گران قیمت گیمینگ تا 180 درجه به عقب می‌رود. در صندلی‌های اداری این عدد 110 تا 135 درجه است. در برخی از مدل‌های رده بالا صندلی گیم زیر پایی برای خواب بر روی صندلی وجود دارد. این درحالی است که صندلی اداری در نهایت هدرست و پشتی قابل تنظیم برای استراحت دارد.

پشتی صندلی گیمینگ 180 درجه

برخی از مدل‌های رده بالای صندلی‌های گیم موتور ویبره، نورپردازی RGB و اسپیکر برای انتقال بهتر حس بازی تعبیه شده است. پشتی صندلی گیم بالدار است و برای برخی از افراد ایحاد مزاحمت می‌کند. طراحی صندلی‌های اداری ساده‌تر است و شما در قسمت تکیه‌گاه آزادی عمل بیشتری برای حرکت دارید.

اکثر صندلی‌های گیم از طراحی سطلی در قسمت نشیمنگاه استفاده می‌کنند. این راحی باعث عدم راحتی در هنگام نشستن خواهد شد. این درحالی است که نشیمن‌گاه صندلی اداری با طراحی آبشاری باعث راحتی بیشتر و زاویه 90 درجه در زانو خواهد شد. این زاویه زانو باعث گردش بهتر خون در بدن خواهد شد.

برخی دیگر از تفاوت صندلی گیمینگ و صندلی کامپیوتر به شرح زیر است:

– امکان شخصی سازی بیشتر به نسبت صندلی اداری در صندلی گیم‌های گران‌قیمت
– امکان تنظیم بیشتر دسته صندلی گیم
– در قیمت‌های بالا فوم با ضخامت بیشتر در صندلی گیم
– وجود بالشک‌های قابل تنظیم و تعویض در صندلی گیم
– وزن سبک صندلی کامپیوتر به نسبت صندلی گیم
– جابجایی و آزادی عمل بیشتر در صندلی اداری


این قصه مقایسه صندلی گیم و صندلی کامپیوتر به سرانجام رسید. این قصه برای رهایی از غصه انتخاب اشتباه است، امیدواریم انتخاب منطقی و درستی انجام بدید.

صندلی گیم حرفه‌ای یا صندلی اداری خوش قیمت و ارگونومیک، کدام را بخریم؟

خرید صندلی اداری در بودجه‌های پایین یک انتخاب مناسب‌تر به نسبت صندلی گیمینگ ارزان است. اما اگر بودجه زیادی برای خرید صندلی در نظر دارید، بدون شک صندلی گیم را تهیه کنید. در نتیجه تمامی صحبت‌ها باید بگوییم، صندلی اداری یک گزینه ارگونومیک و به‌صرفه است. صندلی گیم یک گزینه بسیار حرفه‌ای و ارگونومیگ‌تر اما گران قیمت است. در قیمت‌های پایین بهتر است اصلا سمت صندلی‌های گیمینگ نروید چون تنها یک طراحی متفاوت قابل خرید است!

در این مقاله به بررسی تفاوت صندلی گیمینگ و صندلی کامپیوتر پرداختم. همچنین ویژگی های صندلی گیمینگ و صندلی کامپیوتر را بیان کرده‌ایم. آیا از دوراهی انتخاب رها شده‌اید؟ لطفا در بخش دیدگاه سوالات، نظرات و تجربه‌های خود را برای ما ارسال کنید.

صندلی اداری راشن از فوم سرد برای راحتی هرچه بیشتر کاربر بهره می‌گیرد. پشتی صندلی اداری راشن تا 135 درجه در قسمت کمر عقب خواهد رفت. همچنین برای احترام به سلایق متفاوت امکان سفارش، ۲۴ مدل چرم، ۱۶ مدل پارچه، ۲۴ مدل چرم و پارچه و همچنین طراحی مشبک و مدرن در صندلی‌ها وجود دارد.

تمامی محصولات ما 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. کیفیت را ضمانت طولانی مدت تضمین می‌کند و نه تنها کلمات! برای مشاوره رایگان و تخصصی برای خرید صندلی کامپیوتر و اداری لطفا با شماره ۵۶۸۷۹۷۲۱_۰۲۱ تماس بگیرید.

2 پاسخ

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *