بلاگ

راهنمای خرید مبلمان اداری از ایده تا خرید به صرفه

9 نکته اصلی راهنمای خرید مبلمان اداری

نگران نباشید! راهنمای خرید مبلمان اداری اینجاست. برای چی این راهنما را نوشته‌ایم؟ برای اینکه سوالات و صحبت‌های از این قبیل که چرا سر این صندلی کمردرد گرفتم؟ عجب اشتباهی کردیم این مبلمان اداری خریدیم. نه کیفیت داره نه قیمت مناسب اصلا هیچی به هیچی، سرمون کلاه رفته‌ها! را در اداره خود تجربه نکنید.
البته فراموش نکنید که مبلمان اداری تاثیر زیادی در مشتریان و محبوبیت برند شما دارد!

این محتوا در بلاگ راشن برای راهنمای خرید مبل اداری نگارش شده است. در ابتدا چیستی مبلمان اداری اداری را متوجه می‌شوید، سپس با اهمیت صندلی اداری و معیار انتخاب آن آشنا می‌شوید. در ادامه انواع مبلمان اداری، نکاتی راجع‌به قیمت، خرید مستقیم از تولید کننده و ضمانت می‌خوانید. در بدنه این مقاله نکاتی برای چیدمان و چند ریز نکته برای خرید و استفاده بهتر برای شما وجود دارد.

با خواندن این محتوا از ایده خرید تا یک خرید موفق مبلمان اداری را تجربه می‌کنید. به قول یک ضرب المثل انگلیسی آن قدر پول نداریم که جنس ارزان یا بی‌کیفیت بخریم. مبلمان اداری راشن راه خرید به‌صرفه اما با مفید را به شما نشان می‌دهیم.

اگر میان خواندن این محتوا، باز هم سوالی دارید مهمان یک مشاوره رایگان با شماره ۸۸۵۶۱۰۸۲_۰۲۱ منتظر شما است.

اولین سوال در راهنمای خرید مبلمان اداری؛ مبلمان اداری چیست؟

مبلمان اداری تمام تجهیزات مورد نیاز برای یک اداره است. البته این تجهیزات بیشتر در دکوراسیون و برای بهروری و افزایش راحتی کارمندان و ارباب رجوع کاربرد دارد. پس خرید مبلمان اداری غیر استاندارد و غیر ارگونومیک را کاملا فراموش کنید.

صندلی اداری مهم‌ترین جزء در هنگام خرید مبلمان اداری است.

مبلمان اداری از صندلی‌ ارگونومیک اداری تا انواع میز اداری است. حتی کتابخانه و پارتیشن اداری، بوفه، کمدها، میز جلو مبلی و حتی میز عسلی هم شامل مبلمان اداری است. مبل اداری سبک‌تر اما استحکام بالاتری به نسبت مبل خانگی دارد.

مبلمان اداری چیست؟
می‌پرسید باز هم مبلمان‌ اداری شامل چیست؟
انواع صندلی اداری: صندلی ارگونومیک مدیریتی، کارمندی، انتظار، کنفرانسی و صندلی کانتر جزء صندلی‌های اداری است.
میز اداری: میز مدیریتی، میز کارمندی، میز کانتر یا پذیرش و میز منشی شامل میز اداری است.
در نهایت نیم ست و ست مبل اداری هم شامل تجهیز یا مبلمان اداری است.

قبل از خواندن ادامه محتوا این نکته را بدانید که مبلمان اداری نکات ارگونومی و استاندارد خیلی مهم هستند. اما باید کیفیت را در کنار  همه چیزها الویت قرار داد چرا که مبلمان اداری نشیمن‌گاه شلوغی در اداره‌جات هستند! در واقع کیفیت خود استاندارد و ارگونومی را همراه می‌آورد!

برای خرید مبلمان کلاسیک و مدرن اداری وارد صفحه مبلمان اداری شوید یا با با شماره ۵۶۸۷۹۷۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

صندلی اداری مهم‌ترین جزء مبلمان اداری

این بخش را اگر مهم‌ترین بخش راهنمای مبل اداری بنامیم بی راه نگفتیم. چون که ارگونومیک و استاندارد مبلمان اداری بسیار با اهمیت است. چون حدود 160 ساعت در هر ماه را درگیر مبلمان اداری هستیم. حتی طبق تحقیقات 2003 کارمندانی که از صندلی ارگونومیک استفاده کرده‌اند، حدود 17% بیشتر بهروری کاری داشته‌اند. همچنین در صورت استفاده از صندلی نامناسب حدود 50 تا 90% احتمال ایجاد کمر درد در کارمندان وجود دارد.

به همین دلیل خرید صندلی اداری بسیار با اهمیت است. شما در ادامه ویژگی‌های یک صندلی ارگونومیک را می‌خوانید.

ویژگی‌های صندلی اداری طبی و ارگونومیک به شرح زیر است:

1- قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی
2- حمایت کامل از گودی و حالت S کمر
3- قابلیت تنظیم عمق و زاویه نشیمن‌گاه
4- ارتفاع پشتی تا سر شانه
5- دسته‌های قابل تنظیم برای راحتی ساعد و آرنج
6- هدرست یا زیر سری برای کاهش فشار و درد در گردن و سر شانه
7- فوم سرد برای دوام و تحمل بالا در کنار راحتی
8- پایه چرخان و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه

این ویژگی‌ها برای خرید صندلی اداری لازم است تا بدون درد و با بالاترین بهروری، سازمان به جلو حرکت کند. در ادامه به بررسی دو سبک مبلمان اداری می‌پردازیم.

انواع مبلمان اداری؛ 2 مدل کلاسیک تا مدرن

مبلمان اداری به 2 مدل اصلی مدرن و کلاسیک تقسیم بندی می‌شود. در مبلمان کلاسیک از جنس روکش چرم و بدنه چوبی برای مبلمان اداری استفاده می‌شود. اما در مبلمان مدرن بیشتر از رویۀ پارچه و فلز کمک می‌گیرند.

مبلمان کلاسیک

شما باید با توجه به نوع شرکت و کاری که نیاز دارید، یکی از انواع مبلمان اداری را استفاده کنید. برای مثال اگر این مبلمان را برای یک شرکت وارادات و صادرات نیاز دارید، مبل کلاسیک گزینه بهتری است. چون این نوع مبل دارای پرستیژ رسمی و شیک‌تری است. اما اگر یک استارآپ یا شرکت مبتنی با تجارت الکترونیک هستید، مبلمان مدرن به کار شما می‌آید.

چیدمان مبلمان‌ اداری باید با توجه به محیط کاری، کارمندان و مساحت اداره انجام شود.

در انتخاب مبلمان اداری به برند و نوع شرکت، هویت برند و رنگ دکوراسیون خود توجه کنید. فارغ از این موضوع اگر فضای کوچکی در اختیار دارید، تجهیز اداری مدرن ابعاد کوچک‌تر و ظرافت بیشتری به نسبت مبلمان کلاسیک دارد. مبلمان چرم اداری راحت‌تر از حالت پارچه‌ای تمیز خواهد شد. و مبلمان مدرن وزن کمتری نسبت به حالت کلاسیک دارد.

با مبلمان مدرن خلاقیت در اداره موج می‌زند!؟

مبلمان مدرن در واقع سبکی نو در طراحی مبلمان اداری است. برای مثال استفاده از شیشه یا چینش خاصی در مبلمان و روکش‌ها رنگ روشن جزء این سبک است. در سبک مدرن میز‌های کار گروهی هم طراحی و اجرا می‌شوند.

مبلمان اداری و کاربرد و انواع در مقاله مبلمان اداری چیست؟ وجود دارد.

قیمت مبلمان اداری؛ یک بار بخر، همیشه استفاده شو ببر!

خرید مبلمان اداری نوعی سرمایه گذاری تلقی می‌شود و تعیین بودجه زمان خرید مبل اداری ضروری است. چرا که با توجه به بودجه خرید، وسایل کمتری را خرید می‌کنید و کیفیت را فدای اجناس بیشتر نمی‌کنید.

خرید وسایل چند کاره در این زمان به صرفه‌تر است، برای مثال میز‌های که جایی برای گذاشتن مدارک دارد. یا میزهایی که با ابعاد بزرگ‌تر پرینتر، مانیتور و فضای برای تنظیم اسناد و مدارک دارد. حتی میز‌هایی که قابلیت میز مدیریتی و کارمندی را یک جا ارائه می‌دهند. با خرید وسایل چند کاربره با کیفیت، ضعف بودجه خود را جبران و کیفیت را فدا نمی‌کنید.

یکی از راه‌های خرید با کیفیت و به صرفه خرید از تولیدکننده مبل اداری به جای فروشگاه‌های واسطه است.

چیدمان راز ساخت دکوراسیون خاص و آس

قبل از خرید مبلمان اداری با راه رفتن و بررسی محیط اداره، یک نقشه ذهنی داشته باشید. یا از خدمات درخواست بازدید کارشناسان طراحی راشن استفاده کنید. این کار به شما در خرید بهتر کمک شایانی می‌کند.

چیدمان مبلمان اداری نقش زیادی در جا دار بودن فضای شرکت دارد. در چیدمان حتما راحتی کارمندان در هنگام کار و حرکت را در نظر بگیرید. اگر سبک مناسب را انتخاب کرده‌اید، اما باز هم با کمبود جا روبه رو هستید، چینش را به صورت گرد انجام دهید.

تغییر دوره‌ای چیدمان یکی از راه‌های ایجاد تنوع بدون هزینه بالا است و قطعا تنوع احساس خوبی برای همه ایجاد می‌کند.

کاربرد مبلمان اداری در بخش مدیریت و قسمت انتظار نقش پررنگی دارد. حتی در جذب مشتری و گاهی اوقات فروش بیشتر نیز تاثیر گذار است. حتی بهروری کارمندان و در نهایت بهروری کل شرکت را بالا می‎‌برد.

مبلمان اداری در اماکنی مانند ادارات، بانک‌ها، فرودگاه‌ها، پاساژها،مطب‌ها ،درمانگاه‌ها و دیگر محیط‌های اداری کاربرد دارد. روانشناسی رنگ‌ها به خرید و چینش بهتر مبلمان اداری کمک می‌کند. برای مثال رنگ‌های نارنجی و سبز با عث خلاقیت است. و برای افزایش آرامش رنگ آبی استفاده می‌شود، برای اتاق استراحت کارمندان این رنگ بهتر است.

چیدمان مبلمان اداری

خرید مستقیم از تولید کننده راهی برای تضمین کیفیت و قیمت

یکی از راه‌های خرید به‌صرفه و باکیفیت، خرید از تولید کننده مبلمان اداری است. همچنین یکی از راه‌های بهینه برای فدا نشدن، کیفیت به دلیل بودجه کم، خرید مسقیم از تولید کننده است. به قول یک ضرب المثل انگلیسی آن قدر پول نداریم که جنس ارزان بخریم. پس خرید به‌صرفه اما با کیفیت را انتخاب کنیم.

شرکت راشن تولید کننده مبلمان اداری است و با تنوع بالا کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. نشانگر کیفیت تولید کننده در گارانتی و خدمات پس از فروش خلاصه شده است. شرکت راشن مبلمان اداری تک نفره، دونفره، میز جلو مبلی، میز عسلی و مبل انتظار را تولید می‌کند.

راشن، تولیدی مبلمان اداری

البته تولیدات این شرکت به همین جا ختم نمی‌شود و صندلی ارگونومیک اداری هم تولید می‌کند. شرکت راشن صندلی ارگونومیک مدیریتی، کارشناسی، کنفرانسی، صندلی انتظار و صندلی دانش آموزی را تولید می‌کند. همچنین به تولید صندلی کانتر، مبل و صندلی رستورانی، صندلی اپن و میز رستورانی مشغول است.

برای مشاهده تمامی تولیدات شرکت راشن به بخش محصولات مراجعه کنید.

صندلی اداری و پیچیدگی های خرید آن در مقاله راهنمای خرید صندلی اداری برطرف می‌شود. در بخش بعدی راز یک خرید مبلمان اداری، مطمئن را بیان می‌کنیم.

ضمانت و گارانتی، یار جدا نشدنی کیفیت

کیفیت محصولات فروشنده یا تولید کننده مبلمان اداری با ارائه ضمانت و خدمات پس از فروش مشخص می‌شود. ما سعی می‌کنیم که بهترین برند مبلمان‌ اداری برای شما باشیم، از این جهت برای تمام محصولات راشن، 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم. در فروشگاه راشن در بخش مبلمان اداری 24 مدل و رنگ چرم، 16مدل پارچه برای انتخاب وجود دارد. به کمک 24 مدل رویۀ چرم و پارچه (ترکیب چرم و پارچه) مبلمان‌ اداری خاص را در اداره استفاده کنید!

این گارانتی برای تضمین کیفیت و ارائۀ بهترین مبلمان‌ اداری به شما مشتری عزیز انجام شده‌ است.

بازار گردی یا خرید آنلاین مبلمان اداری

مهم نیست کدام روش خرید را انتخاب می‌کنید، چون که اکثر تولید کنندگان مطرح فروشگاه آنلاین دارند. یا در بازارهای اصلی فروش مبلمان اداری و در سرتاسر کشور نمایندگی‌های رسمی خود را دارند. اما در خرید انلاین اهمیت ضمانت و خدمات پس از فروش بیشتر است. و باید از برند معتبری خرید کنید تا ضمانت و کیفیت خوبی دریافت کنید.
خرید آنلاین یا افلاین؟ مهم نیست، چون تولید کننده مبلمان اداری راشن هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین در کنار شما است.

فروشگاه اصلی راشن؛ بورس صندلی اداری و مبل رستورانی و اداری

فروشگاه راشن دارای ۱۶ نمایندگی در شهر تهران است. برای دسترسی به آدرس و شماره تلفن نماینده نزدیک به محل سکونت خود لطفا به نمایندگان تهران راشن مراجعه کنید.
همچنین شرکت تولیدی مبلمان اداری راشن در اکثر شهرهای ایران نمایندگی فعال دارد. نماینده شهر خود را در صفحه نمایندگان راشن پیدا کنید. تا از تولیدات استاندارد و ارگونومیک ما بهره‌مند شوید.
نمایندگی‌های راشن در سرتاسر ایران

اگر به صورت آنلاین تمایل به خرید کلی یا جزئی دارید به فروشگاه بخش محصولات مراجعه کنید. یا جهت دریافت مشاوره تخصصی لطفا با شماره ۸۸۵۶۱۰۸۲_۰۲۱ تماس بگیرید.

چند ریز نکته برای خرید مبلمان اداری

در صورتی که با کمبود مساحت اداره رو به رو هستید، استفاده از میز گرد بهینه‌تر است. برای جلوگیری از هدر رفت هزینه و مساحت اداره، از وسایل چند کاربره استفاده کنید. این چند کاربری بودن یعنی 4 میز کارمندی هم ارتفاع، تبدیل به میز کنفرانسی می‌شود. میزهای اداری را به دلیل اشغال جای زیاد، چند کاربره با قابلیت تنظیم ارتفاع خرید کنید.

خرید مبلمان اداری

استفاده از میز‌های که طبقاتی هستند و کشوهای متعددی دارند، برای از بین بردن کمد بایگانی جداگانه مناسب است. اطمینان حاصل کنید که مبلمان اداری صدا نمی‌دهد، این مورد در صندلی‌های اداری پر رنگ‌تر است. برای مکان‌های پُر تردد مانند اتاق کنفرانس از مبلمان اداری با کیفیت و با قابلیت پاک شوندگی بالا استفاده کنید.

رنگ مبلمان اداری را هم رنگ دکوراسیون یا به کم رنگ‌های بِژ، مشکی و قهوه‌ای هارمونی (هماهنگی رنگ‌ها) را ایجاد کنید.

برای اتاق کنفرانس استفاده از روکش چرمی به دلیل رسمی بودن انتخاب بهتری است. در ادامه چند نکته کوچک هم برای شما آماده شده است.

1- هم خوانی رنگ دکوراسیون با میلمان اداری یا ایجاد هارمونی مناسب
2- توجه به رنگ دکوراسیون اداره و مبلمان اداری باری ایجاد هارمونی
3- استفاده از پارچه‌های با کیفیت و با قابلیت پاک شوندگی بالا
4- انتخاب چهارچوب محکم و با کیفیت اما بدون سر و صدا

راهنمای خرید مبلمان اداری از فکر تا اقدام

طراحی درست و مقاوم، ارگونومی، ضمانت و خدمات پس از فروش و خرید مستقیم از تولید کننده، خرید بهینه مبلمان اداری است. در کنار این موارد در نظر گرفتن فضای اداره و راحتی کارمندان هم اهمیت دارد. هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکنید، چرا که به قول ضرب المثل انگلیسی آن قدر پول نداریم که جنس ارزان بخریم.

در این محتوا از چیدمان تا نکات خرید و ضمانت تا خرید مستقیم را خواندید. با نکات خرید صندلی اداری و نکات قیمت مبلمان اداری آشنا شدید. همچنین با انواع مبلمان اداری آشنا و چند ریز نکته برای خرید و استفاده بهتر را خواندید.

آیا باز هم سوالی در ذهن شما برای تکمیل راهنمای خرید مبلمان اداری وجود دارد؟ تجربه موفق یا ناموفقی در خرید مبلمان اداری دارید؟ بنظر شما نکات مهم خرید مبلمان اداری چیست؟ لطفا در بخش دیدگاه نظرات و سوالات خود را برای ما ارسال کنید.

اگر قصد خریدکلی مبل و صندلی اداری را دارید، به صورت آنلاین یا با شماره 88561082_021 از سایت راشن خرید کنید. تمام محصولات راشن، 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد. در فروشگاه راشن در بخش مبلمان اداری 24 مدل و رنگ چرم، 24 مدل پارچه برای انتخاب وجود دارد. به کمک 16 مدل رویۀ چرم و پارچه (ترکیب چرم و پارچه) مبلمان‌ اداری خاص را در اداره استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *